Què cal fer per recuperar?
Instruments de recuperació:
a) Alumnes que tenen tota l'assignatura:
- Han d'examinar-se el dia 1 de setembre, segons figura al calendari de recuperacions, dels temes 1, 2, 3, 7 i 8. Aquestos dos temes es corresponen a les lectures "¡Muchas felicidades! " de C. Roser i "Globalitza ... què?" de J. Villarroya.
- Han de presentar un bloc sobre els capítols 6 i 7 del llibre Las preguntas de la vida de Fernando Savater. L'estructura, continguts i criteris d'avaluació del treball són els que figuren ACÍ. Ha de fer-se servir el bloc que ja hi teniu. Passegeu-vos per ací i vejau els vostres blocs per fer-vos una idea clara del que cal fer.
- Han de presentar solament un bloc sobre els capítols 6 i 7 del llibre Las preguntas de la vida de Fernando Savater. L'estructura, continguts i criteris d'avaluació del treball són els que figuren ACÍ. Ha de fer-se servir el bloc que ja hi teniu. Passegeu-vos per ací i vejau els vostres blocs per fer-vos una idea clara del que cal fer.
Què puc fer durant
l'estiu si he aprovat?
Hi ha dos tasques que poden mantenir i millorar els aprenentatges realitzats a l'assignatura de primer: llegir i llegir.
SÍÍÍÍ, HEU LLEGIT BÉ.
Hi ha dos tasques que poden mantenir i millorar els aprenentatges realitzats a l'assignatura de primer: llegir i llegir.
SÍÍÍÍ, HEU LLEGIT BÉ.
Podeu aprofitar per continuar llegint assaigs filosòfics. Podeu fer servir el llistat de lectures per fer el bloc. Passegeu-vos pels blocs que heu creat. Hi ha d'autèntiques meravelles i vos podeu fer una idea de les lectures, abans de triar. Ací teniu el llistat dels llibres o els vostres blocs.
Altres lectures recomanades són:
- F. Savater, Las preguntas de la vida. Ariel.
- T. Grimaltos. El joc de pensar. Bromera.
- J.M. Mendiluce, Tiempo de rebeldes. Planeta.
- J. Sanmartín, Los nuevos redentores. Reflexiones sobre la ingeniería genética, la sociobiología y el mundo feliz que nos prometen. Anthropos.
- Stephen J. Gould, El pulgar del panda. Ensayos sobre evolución. Ed. Crítica.
-VVAA, Lecturas para estrenarse en filosofía. Diálogo.
- VVAA, Lecturas para estrenarse en ètica. Diálogo.
- VVAA, Lecturas para estrenarse en filosofía de la ciencia. Diálogo.
A les observacions de l'avaluació final, he recomanat a una part de l'alumnat fer un treball de lectura i anàlisi de textos filosòfics breus per mantenir i millorar els aprenentatges sobre comentari de textos filosòfics. Hi ha dos propostes seqüenciades en grau de dificultat.
1. Dossier de 10 textos per fer un breu comentari-resum del text segons les pautes indicades al propi material.
2. Tot i utilitzant el segon vol. del llibre de text L'èsser humà: persona i societat, fer els esquemes i activitats següents:
Altres lectures recomanades són:
- F. Savater, Las preguntas de la vida. Ariel.
- T. Grimaltos. El joc de pensar. Bromera.
- J.M. Mendiluce, Tiempo de rebeldes. Planeta.
- J. Sanmartín, Los nuevos redentores. Reflexiones sobre la ingeniería genética, la sociobiología y el mundo feliz que nos prometen. Anthropos.
- Stephen J. Gould, El pulgar del panda. Ensayos sobre evolución. Ed. Crítica.
-VVAA, Lecturas para estrenarse en filosofía. Diálogo.
- VVAA, Lecturas para estrenarse en ètica. Diálogo.
- VVAA, Lecturas para estrenarse en filosofía de la ciencia. Diálogo.
A les observacions de l'avaluació final, he recomanat a una part de l'alumnat fer un treball de lectura i anàlisi de textos filosòfics breus per mantenir i millorar els aprenentatges sobre comentari de textos filosòfics. Hi ha dos propostes seqüenciades en grau de dificultat.
1. Dossier de 10 textos per fer un breu comentari-resum del text segons les pautes indicades al propi material.
2. Tot i utilitzant el segon vol. del llibre de text L'èsser humà: persona i societat, fer els esquemes i activitats següents:
- Text i activitats pàg. 20
- Esquema tema 1, apartat 2.1, text p. 22-23
- Esquema tema 2 apartat 2, text p. 41
- Esquema tema 2 apartat 3.2, text p. 52
- Esquema tema 3 apartat 2.1.1 a 2.1.3, text p.70
- Esquema tema 3 apartat 2.2, text p. 71 i 72
Publica un comentari a l'entrada