Ana Estela i Gallach
He tardat 5 anys en tornar-me a trobar amb CREATION. Al 2009 es va estrenar aquesta pel.lícula en Londres i durant molt de temps vaig esperar que fora doblada i presentada als cinemes espanyols pe dur als meus alumnes. Mai vaig saber. Quina decepció! Els distribuidors espanyols semblaven no estan massa interessats en aquesta classe de cinema: formatiu, reflexiu, crític. 

La sort ha volgut que dues persones entren a la meua vida durant aquestos dos darrers mesos. Vero i Nico han estat els meus alumnes de màster durant aquest temps. L'experiència ha estat més que professional, personal. Han estat moltes converses sobre cinema, filosofia i molts altres temes. Refresca la ment poder filosofar, compartir gustos, idees, lectures ... i pel.lícules. Han enriquit el meu quefer tant ... i una de les seues aportacions ha estat  EL DUBTE DE DARWIN, que així han traduït al castellà CREATION.

Ací en trobareu el web de la pel.lícula al nostre bloc. 



Ací vos la deixe com un regal de comiat de Nico i Vero, que desitge ens visiten prompte.


0 Responses

Publica un comentari a l'entrada