Ana Estela i Gallach
Vos proposem una inversió de rols: VOSALTRES SOU ELS MESTRES DE FILOSOFIA!!
Durant uns dies vos formareu, aprofundireu i programareu tot un seguit d'activitats per al vostre alumnat. Fareu tot aquest treball en companyia del vostre seminari o departament de Filosofia integrat per 5 companys o companyes a l'institut.

El contingut que vos proposeu programar són LES TEORIES ÈTIQUES, en concret, la teoria de la felicitat d'Aristòtil, l'hedonisme d'Epicur,l'estoicisme, l'utilitarisme de J. S. Mill i el formalisme ètic kantià.

Finalment, PUBLICAREU AL VOSTRE BLOC les activitats d'autoavaluació generades en un número igual al doble de persones del grup. Totes elles han de contenir continguts de diferents autors i corrents per a què el vostre alumnat puga estudiar.

FASE DE FORMACIÓ I ESPECIALITZACIÓ

Feu grups de 5 persones. Cadascú tindrà una especialitat. Repartiu-les i estudieu detingudament aquest tema. Vos farà falta silenci. Millor fer-ho en casa. El material que podeu utilitzar és:




FASE DE PROGRAMACIÓ.
  1. Decidiu quin tipus d'activitats d'autoavaluació fareu servir. Han de ser diferents (puzzles, test, amb suport visual, sopa de lletres, jocs de pistes, emparellaments, etc.) per a què l'alumnat estiga més engrescat.
  2. Dissenyeu el ítems de les activitats de tal manera que hi apareguen continguts de diferents autors en cadascuna de les activitats. Serà important, doncs, que les penseu amb els/les vostres col.legues.
  3. Copieu els codis incrustats a l'entrada del vostre bloc amb una presentació i etiquetes adequades i una valoració de l'experiència.
RECURSOS:




EL TERMINI PER AL LLIURAMENT EN EL BLOC DE TOTES LES ACTIVITATS ÉS EL DIA 7.
NO S'ACCEPTARAN TREBALLS FORA DEL TERMINI.

LA SETMANA SEGÜENT ES FARÀ UNA PROVA EN CLASSE 
D'AQUESTOS CONTINGUTS.

0 Responses

Publica un comentari a l'entrada